5 דוגמאות לאתרים מותאמים למובייל

אספנו עבורכם דוגמאות לאתרי מובייל רספונסיבים, להגדלת המורל ושיפור המזל ;) תראו בעצמכם את התוצאה של המעבר מהמסך הגדול למסך
מיתוג ותדמית

אספנו עבורכם מספר דוגמאות לאתרים שפותחו עבורם גם גרסאות לממשקי מובייל.
חלקם הצליחו לשמר את העיצוב הקיים וחלקם שינו קצת כיוון. מה שבטוח, אתר מותאם למובייל כבר ממזמן לא מותרות, אלא חלק אינטגרלי משיווק אונליין יעיל.

Shiny Demos

תראו שלמרות ההתאמה למובייל והשינוי במבנה, אפשר לשנות ולהתגמש עם העיצוב, אך עדיין לשמור על שפת העיצוב. דוגמה זו ממחישה את שמירת משחק הצבעים, רק בצורה אחרת.

Zurb

בדוגמה הזו תראו איך אפשר דווקא לוותר על התמונה הראשית בהתאמה למובייל ועדיין להשאיר את כל התוכן החשוב במרכז העניינים. מרגישים שמדובר באותו אתר!

Stuff and Nonsense

ההשקעה שלכם באיורים ובעיצוב של האתר שלכם לא תלך לאיבוד, שימו לב איך ההבדלים בין הרזולוציות משנות את כמות הדמויות במסך (תוכלו להקטין את רוחב חלון הדפדפן ולראות בעצמכם). יפהפה…

Kings Hill Cars

כאן התפריט משתנה לגמרי ממצב מאוזן למצב מאונך, יופי של דוגמה לפתרון רספונסיבי נכון.

Time

במגזין Time  לא רוצים שתפספסו אף מידע, למרות דף חדשות שעמוס בד”כ בפרטים, ולכן במעבר למסך הקטן, סידרו יפה את הכותרות העיקריות בראש העמוד ובהמשך את שאר הכותרות והמאמרים.

דוגמה מצוינת נוספת היא האתר של ד”ר ערן, טיפולי אסתטיקה, פיסול אף ללא ניתוח

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

נתקעתם בלי רעיונות לתוכן?

רעיונות טובים לא מופיעים פתאום – הם תוצאה של הקשבה, חשיבה והבנה עמוקה של מי אתם ומה יש לכם להגיד.
בדיוק בשביל זה יצרנו רשימה עם 10 כיוונים שיחזירו את ההשראה.

איך לחדש מותג בלי לאבד את הזהות – הסיפור של האירוויזיון

בואו נתחיל מהמובן מאליו – האירוויזיון הוא מותג. לא סתם מותג, אלא אחד המותגים הכי מזוהים בעולם.אבל יש באירוויזיון משהו שעובד אחרת מכל מה שאנחנו מכירים על מותגים. מיתוג, כמעט תמיד, הוא משהו יציב. הוא בנוי על עקרונות של עקביות, זכירות ותחושת