עיצוב אפליקציות מובייל

בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות שיא, הלקוחות שלכם מחזיקים את כל מה שהם צריכים בכף היד: בטלפון הנייד שלהם.

ובתוך הטלפון הזה גם את האפליקציה שלכם. חלון לרגע אל המותג שלכם, מגע מיידי ואישי עם הלקוחות שלכם. אבל האם תהליך השימוש באפליקציה שלכם הוא חוויתי ואינטואיטיבי כמו שהלקוחות שלכם אוהבים ומצפים? האם הוא משקף את המותג שלכם? האם הוא מוביל להשגת המטרות שלכם?

אנחנו כאן כדי להבטיח שהתשובה לכל השאלות האלו תהיה "כן!".
אנחנו מומחים בכל התהליכים החשובים הקשורים ליצירת אפליקציה מוצלחת:
מאפיון, דרך UX ועיצוב גרפי ועד תכנון מסעות לקוח חכמים וחיבור של הכל לשיווק הדיגיטלי שלכם.

אנחנו נדייק יחד איתכם את הצורך ונתכנן את המסכים השונים, איך הפרסונות השונות ישתמשו באפליקציה , מה יוביל למה ואיך נניע את המשתמשים להתקדם למטרה שלשמה הקמנו את האפליקציה. או במילים אחרות – נבנה את חוויית המשתמש.

לאחר מכן אנחנו נעצב את המסכים השונים באפליקציה, תוך התייחסות להיבטים ויזואלים ותוכניים, נדאג שהיא תראה ותרגיש כמו המותג שלכם ויתר הנכסים הדיגיטליים שלכם ושהיא תדבר את השפה שלכם, גם בעיצוב וגם בתוכן ובהנעות לפעולה עם מיקרו-קופי רלוונטי בכל מסך.

עם סיום האפיון, UX והעיצוב, אנחנו נמשיך ללוות את צוות הפיתוח שלכם לכל אורך עבודת הפיתוח וגם נבצע את כל הבדיקות הנדרשות לפני ההשקה הרשמית של האפליקציה כדי לוודא שהתוצאה הסופית תואמת את מה שעיצבנו ותכננו יחד.

ומנסיוננו, זה לא מסתיים כאן. נשמח להמשיך וללוות אתכם גם בהמשך הדרך, בתכנון ועיצוב מצגת לקראת ההשקה, מדריך מעוצב לשימוש באפליקציה, תכנים לסושיאל לקראת ההשקה, חיבור למערכות ניהול ומדידת נתונים על השימוש באפליקציה ועוד. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, לחבר את כל הנקודות יחד 🙂

יישומי הדרכה

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: