25 מודעות ספורט מדהימות

הפרסום בענפי הספורט משתדרג ומפתיע כל פעם מחדש, לכן סקרנו כמה מן המודעות הטובות ביותר שנראו לאחרונה וגם כמה קלאסיקות!

הפרסום בענפי הספורט השונים עולה מדרגה ומפתיע כל פעם מחדש, זה הזמן לסקור כמה מן המודעות הטובות ביותר שנראו לאחרונה, וגם כמה קלאסיקות שעד היום טובות.

אם נשים לב, נראה שיש דברים שחוזרים על עצמם, כיום אפשר לראות שהמוצר עצמו לא תמיד יהיה ה”כוכב” של המודעה אלא נראה אותו ברקע, יש שימוש בתמונות או חלקי תמונות, לעיתים על רקעים בצבעים אחידים כדי להבליט את המוצר ולפעמים כחלק מבלאגן שלם, אך במקרה הזה, נראה שיש שימוש בצבעים קודרים ואפלים בעוד שהמוצר או הרעיון המרכזי מובלט בעזרת צבעים בהירים וגוון חזק יותר.

מוטיב נוסף שחוזר בפרסום מסוג זה הוא הקפאת התנועה, כלומר, למרות שזו תמונה סטטית בלבד, עדיין נוכל להרגיש את הזרימה ואת אפקט התנועה שמופיע לנו במודעה, דבר שימושי מאוד בתחום.

הרעיון הקומי הוא גם דבר שאפשר לשים אליו לב במודעות הספורט.

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

נתקעתם בלי רעיונות לתוכן?

רעיונות טובים לא מופיעים פתאום – הם תוצאה של הקשבה, חשיבה והבנה עמוקה של מי אתם ומה יש לכם להגיד.
בדיוק בשביל זה יצרנו רשימה עם 10 כיוונים שיחזירו את ההשראה.

איך לחדש מותג בלי לאבד את הזהות – הסיפור של האירוויזיון

בואו נתחיל מהמובן מאליו – האירוויזיון הוא מותג. לא סתם מותג, אלא אחד המותגים הכי מזוהים בעולם.אבל יש באירוויזיון משהו שעובד אחרת מכל מה שאנחנו מכירים על מותגים. מיתוג, כמעט תמיד, הוא משהו יציב. הוא בנוי על עקרונות של עקביות, זכירות ותחושת