הפרסום בענפי הספורט השונים עולה מדרגה ומפתיע כל פעם מחדש, זה הזמן לסקור כמה מן המודעות הטובות ביותר שנראו לאחרונה, וגם כמה קלאסיקות שעד היום טובות.

אם נשים לב, נראה שיש דברים שחוזרים על עצמם, כיום אפשר לראות שהמוצר עצמו לא תמיד יהיה ה”כוכב” של המודעה אלא נראה אותו ברקע, יש שימוש בתמונות או חלקי תמונות, לעיתים על רקעים בצבעים אחידים כדי להבליט את המוצר ולפעמים כחלק מבלאגן שלם, אך במקרה הזה, נראה שיש שימוש בצבעים קודרים ואפלים בעוד שהמוצר או הרעיון המרכזי מובלט בעזרת צבעים בהירים וגוון חזק יותר.

מוטיב נוסף שחוזר בפרסום מסוג זה הוא הקפאת התנועה, כלומר, למרות שזו תמונה סטטית בלבד, עדיין נוכל להרגיש את הזרימה ואת אפקט התנועה שמופיע לנו במודעה, דבר שימושי מאוד בתחום.

הרעיון הקומי הוא גם דבר שאפשר לשים אליו לב במודעות הספורט.