העתיד הוירטואלי של פייסבוק

רכישת חברת Oculus VR על ידי פייסבוק מעלה שאלות לגבי מה התכנון שלה לעתיד. האם פייסבוק תהפוך לחברה שהיא יותר מרשת

בוודאי שמתם לב שהעולם משתנה מהר ובקצב הולך וגובר ככל שהשנים עוברות.
קחו את מהפכת הסמארטפונים, תחום שרק עד לפני מספר שנים נשמע לנו חדשני ומהפכני, היום נחשב כבר נפוץ ומוכר לכולם. עוד לא הספקנו להתרגל למכשירים החדשים האלה בכיס שלנו שהולכים וגדלים מיום ליום, וכבר יש חברות ששוקדות על המוצרים המהפכניים הבאים.

אחד המוצרים המהפכניים האלה הם משקפי המציאות המדומה “Oculus Rift” של חברת Oculus VR.
המשקפיים מאפשרים להתחבר למחשב ולהתחיל להסתובב בעולם דמיוני שכולו וירטואלי, כלומר תוכנת על ידי אדם וקיים רק במחשב. האפשרויות לשימושים בטכנולוגיה כזו הם אין סופיים!
החל ממשחקי מחשב, דרך סקירה מוקדמת של שטח לפני מבצע צבאי, צפייה בתוכניות בנייה של בניין עתידי, וכלה בפנטזיות אנושיות על שלל גווניהן.

משקפי Oculus Rift הם פרוייקט שהחל במסע גיוס כספים דרך Crowd Funding וצבר פופולריות במהירות עצומה. כל כך פופולרי למעשה שהתרומות עלו בעשרות מונים על מה שציפו בעלי החברה.
כל כך מהר שהשבוע הכריזה פייסבוק שהיא רכשה את החברה הטרייה ב2- מיליארד דולר!!
ההנחה היא שפייסבוק ככל הנראה רואה קדימה ומנסה לצפות את העתיד וזאת על ידי תכנון המשך ההישרדות שלה בשוק סופר תחרותי.

לאחר רכישת Oculus, ולאחר רכישת What’sApp מוקדם יותר השנה, נשאר רק לראות מה תהיה הרכישה הבאה של פייסבוק, במה שמסתמן כמסע קניות עם תקציב בלתי מוגבל.
לא יודעים מה איתכם, אנחנו כבר סקרנים לגלות מה השפן הבא שהרשת החברתית תשלוף מהכובע.

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

נתקעתם בלי רעיונות לתוכן?

רעיונות טובים לא מופיעים פתאום – הם תוצאה של הקשבה, חשיבה והבנה עמוקה של מי אתם ומה יש לכם להגיד.
בדיוק בשביל זה יצרנו רשימה עם 10 כיוונים שיחזירו את ההשראה.

איך לחדש מותג בלי לאבד את הזהות – הסיפור של האירוויזיון

בואו נתחיל מהמובן מאליו – האירוויזיון הוא מותג. לא סתם מותג, אלא אחד המותגים הכי מזוהים בעולם.אבל יש באירוויזיון משהו שעובד אחרת מכל מה שאנחנו מכירים על מותגים. מיתוג, כמעט תמיד, הוא משהו יציב. הוא בנוי על עקרונות של עקביות, זכירות ותחושת