12 עיצובים של אתרי קייטנות

פעם היינו שומעים על קייטנות דרך חברים, דרך מדריכים שבאו להסביר ולהרצות, ולעיתים בפרסומות. וכיום?


12 עיצובים של אתרי קייטנות

קיץ 2011 כבר כאן ואיתו הקייטנות!
פעם היינו שומעים על קייטנות דרך חברים, דרך מדריכים שבאו להסביר ולהרצות, ולעיתים בפרסומות. היום בעולם האינטרנט, קייטנות רבות מפרסמות את עצמן ברשת בעזרת אתרים ומיניסייטים בהם אפשר לקרוא על כל הפעילות, להתרשם מגלריות תמונות, ליצור קשר, להירשם ועוד…

האתרים משתמשים בדרכים שונות כדי למשוך את עיניי הגולשים, יש מוזיקות ושירים ברקע כדי ליצור אוירה מהנה וכיפית ויש שימוש בצבעים שונים, לרוב ילדותיים ונעימים לעין אך לעיתים צבעים המרמזים על אופי הקייטנה או על צבעי הארגון שמקיים את הקייטנה.

הנה מבחר אתרי אינטרנט של קייטנות עם עיצובים שונים:

קייטנות הקיץ של אגד

אתר בקו העיצוב של אגד, הצבע הירוק והמוכר אמנם לא מתחבר אוטומטית לילדים וקייטנות, אבל האוירה והתמונות שהאתר נותן בהחלט מחברת את הכל.

קייטנת חב”ד כפר-סבא

עיצוב די בסיסי, שוב שימוש בירוק רק שהפעם לא קשור לאופי הארגון, אולי ירוק כמו הפועל כפר סבא בכדורגל? המון תמונות, שזה כיף תמיד לראות את הפעילות בעיניים מעבר לטקסטים.

קאמפ קימאמה

אתר מקסים עם סרטון שפועל מיד כשנכנסים לאתר, נותן בדיוק את האוירה שצריך לקבל, עיצוב מרשים ומושקע, בהחלט יוצאים מהמסגרת של אתרי האינטרנט היום-יומיים. הכל נגיש וברור, רואים שימוש בשפה אחת לעיצוב האתר.

דיא

לא בדיוק אתר אלא יותר דף נחיתה, פשוט, נקי ויפה!

המחנה למוזיקאים צעירים

הרקע באתר ממש מגניב, לוגו מיוחד, שמירה על שפת העיצוב. תמונות ראשיות גדולות ומתחלפות.

קייטנת גוב ארי

מבחינת מידע, יש בהחלט הכל, העיצוב מנסה לדבר אל ילדים, אבל הצבעים חמים מאוד וקצת לא נעימים בעיניים, שילוב צבעים קצת מוזר בין תכלת זוהר לצהוב ואדום.

תוכלו למצוא מבחר גדול של תמונות ומידע רב על הפעילויות.

מועדון הגלישה הישראלי – קייטנת הגלישה

הרקע באתר נותן את האפקט, לוגו מובלט כמו שצריך, התפריט מיוחד – לא השתמשו בטקסט פשוט אלא בתמונות (משדרג מאוד את התפריט), סרטוני וידאו, תמונות ובאנרים.

e-camp

דף נחיתה בסיסי וטוב, המידע קצת הולך לאיבוד בצד שמאל. התמונות מוסיפות המון.

קייטנת גרשגורן

האתר משתמש בכל צבעי הקשת בעמוד אחד, אולי מושך מאוד ילדים אבל עלול להרתיע אחרים.

העמוד הראשי נראה יותר כמו תמונה ולא משהו שמזמין לפעולה, אין מצבי מעבר עכבר כך שלא ברור אם צריך ללחוץ על חלק הפאזל. בפנים האתר מאוד בסיסי, נקי יותר מהעמוד הראשי אבל הרקע עדיין לא כל כך מזמין. דבר חיובי הוא במידע הרב באתר וגלריית התמונות הגדולה.

מועדון ג’פטו – קייטנת הקיץ

החלק העליון מעוצב מעולה! שילוב מצויין של תמונות ואובייקטים הקשורים לקייטנה, רקע נעים מאוד לעין ועדיין מושך ילדים, עיצוב בקו נקי. חבל שלא השקיעו בחלק התחתון כמו בעליון.

קייטנת לאה

גם ללאה יש אתר! שוב שימוש בצבעים ילדותיים, הרקע קצת מקשה על הקריאה, ויש יותר מדי סוגים של צבעים בפונטים, פריטים לא מסודרים, עושה תחושה של בלאגן בעיניים.

אהבתי את הרכבת שנוסעת למעלה!

האוניבסיטה של הקייטנות

האתר עוצב ופותח אצלנו בבלודוט סטודיו.

למרות שיש המון צבעים בלוגו, האתר עדיין נראה מסודר ולא עושה בלאגן בעיניים, צבעים רכים יותר ולא צועקים. יש שיר מקורי בהתחלה, מכניס אותך לאוירת קייטנה, הרקע לבן ומאפשר לקרוא כמו שצריך את המידע. יש שימוש באפקטים של כניסה ויציאה בעזרת jQuery לוגו מעניין, רקע כחול נעים לעין, אפשרות לבחירת גודל הפונט באתר – דבר יחודי המותאם למשתמש.

אז לסיכום, ראינו מבחר גדול של אתרים, חלקם חובבנים וחלקם ממש מקצועיים, יש קייטנות שרוצות להדגיש את הצבעים שלהן ויש שכאלה שרוצות דווקא להגיע לילדים דרך צבעים שילדים אוהבים.
יש שימוש רחב בגלריות תמונות שמושכות את העין, כמו כן סרטוני וידאו.
האתרים החובבניים אולי נראים פחות טוב, אבל היי! לפחות יש להם אתר משלהם ?

תבלו בקיץ!

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

מה מחכה לנו ב-2024?

כל כך הרבה דברים קרו ב-2023 בדיגיטל ונראה ששנת 2024 תהיה מלאה בהפתעות!

אלו 4 המגמות שאנחנו חושבים שהולכות להיות הבולטות ביותר ב-2024

עקרונות באיקומרס שלמדנו מאיקאה!

איקאה מפורסמת בזכות הרהיטים הזולים שלה ובכך שהיא מספקת מגוון גדול של פתרונות ריהוט ואחסון תחת קורת גג אחת, אבל האמת היא שהמומחיות הכי גדולה של איקאה היא בפסיכולוגיה!