תוויות יין מעוצבות

האם הסתכלתם ובחנתם לעומק פעם את התוויות על בקבוקי היין שמהם אתם שותים ונהנים? גם אם כן וגם אם לא,

יין ישמח לבב אנוש… והתווית חקוקה בתוך הראש.

אני בטוח שיצא לכם לטעום לפחות פעם אחת יין בחייכם, יש כאלה שאוהבים את זה, יש שלא ויש שיגידו שזה טעם נרכש.

חלקכם מכירים סוגי יינות ואולי אפילו מזהים את סוגם לפי הטעם בלבד מבלי לקרוא את השם שכתוב על תווית הבקבוק. יש כאלה, מה לעשות, שלא מבינים כל כך ביינות, אבל מאוד אוהבים את החוויה עצמה, את הטעם, את הפוזה עם כוס היין, את הטשטוש הקל שנגרם מהשתייה או שאולי אתם דווקא מתרשמים מצורת הבקבוק או התווית (?!).

כן, בהחלט יכול להיות, חשוב לזכור שחלק מההנאה באוכל ובשתייה נגרם ממראה האוכל ואף מאריזתו, אריזה מושכת ואטרקטיבית יותר, קודם כל תמכור יותר, בהמשך היא תכנס לראשו של הקונה שידע לזהות אותה במהירות בכל פעם שילך לקנות בקבוקים נוספים, ובהחלט תעורר את תשומת לבו של הקונה או השתיין שממש ישתאה ויתלהב מהאריזה המיוחדת והמקסימה שמקשטת לו עכשיו את שולחן או כוורת היינות שלו.

עם הזמן אריזות בקבוקי היין הולכות ונעשות מעניינות, שונות, לא רגילות אך עדיין מיוחדות ומפתיעות בכל פעם מחדש, דבר זה מושך את תשומת לבו של הקונה גם אם ללא ידיעתו.

תוויות היין הן לא עוד פריט או סתם מדבקה, יקבים שיודעים להעריך את עצמם נכון יעשו מאמצים אדירים וישקיעו כספים לא מעטים כדי לגרום למוצר שלהם להיות הבולט ביותר, לא רק בטעם, אלא גם בחיצוניות שלו וברצון להיות הכי טובים שיש.

תוויות מציינות לעיתים את אופי היין, את סוג הארוחה לה הוא מתאים, את האזור ממנו בא היין, מדינת המוצא של המשקה ואף את המשפחה והבעלים שעמלו קשות במשך שנים לייצור אותו יין משובח.

בואו ונראה כמה דוגמאות באמת מדהימות לתוויות שהן להזכירכם, “רק מדבקה” על בקבוק:

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

מה מחכה לנו ב-2024?

כל כך הרבה דברים קרו ב-2023 בדיגיטל ונראה ששנת 2024 תהיה מלאה בהפתעות!

אלו 4 המגמות שאנחנו חושבים שהולכות להיות הבולטות ביותר ב-2024

עקרונות באיקומרס שלמדנו מאיקאה!

איקאה מפורסמת בזכות הרהיטים הזולים שלה ובכך שהיא מספקת מגוון גדול של פתרונות ריהוט ואחסון תחת קורת גג אחת, אבל האמת היא שהמומחיות הכי גדולה של איקאה היא בפסיכולוגיה!