פתאום קל לחפש בפייסבוק

החיפוש בפייסבוק עוד בחיתוליו , אבל האם כבר היום אפשר להגיד שמנוע החיפוש החדש Search Graph הוא הדבר הגדול הבא?

זה שמנוע החיפוש החדש של פייסבוק, Graph Search,  זמין (או לפחות בדרך…) כולם יודעים, אבל איך הוא יכול להשפיע עליך – זה כבר הרבה יותר מעניין. מחקרים מראים שכיום מחצית מהאנשים מחפשים מידע עסקי באינטרנט דרך גוגל, בעוד הרשת החברתית פייסבוק מסתפקת בפלח קטן מן האוכלוסייה (12%). הממצאים מולכם.

מנוע החיפוש מאפשר להרחיב באופן מרשים את החיפוש בפייסבוק, ולשלוף כמעט כל דבר שעבר אינדקס אי-פעם במעמקי הרשת החברתית פייסבוק. רוצים לחפש תמונה של חבר שצולמה ב-2009? אין בעיה. רוצים לחפש מסעדות ברמת גן? סבבה, פייסבוק ימצא.

בעקבות כניסתו של מנוע החיפוש החדש, Graph Search, פייסבוק מתכננת להפוך לכוח משמעותי בשוק החיפוש של עסקים. כבר היום הרשת החברתית מס’ 1 לפרסום עסקים קטנים היא פייסבוק. יותר מ-68% מבעלי עסקים קטנים מדווחים שהם מעדיפים לפרסם את העסק שלהם דרך הרשת החברתית פייסבוק.

היתרון המשמעותי של חיפוש מידע עסקי בפייסבוק הוא ההמלצות של חבריך. נכון לעכשיו, הפייסבוק מכילה קהל עצום ואיתו גם פוטנציאל גדול לשיווק “מפה לאוזן”, כך שהפייסבוק יכולה להיות מקור מעולה להמלצות מקומיות. “מפה לאוזן” ממשיכה להיות הדרך העיקרית לבחירת עסקים, כי צרכנים מעדיפים למצוא הפניות עסקיות מהימנות.

אחד המאפיינים העיקריים של Graph Search הוא מציאת מקומות (וכמובן בקרבת מקום). תוסיפו לזה את ההמלצות החמות להמלצות עסקיות מקומיות דרך חברים ואת הממשק הנוח למשתמש, והנה לכם הפוטנציאל העצום של מנוע החיפוש החדש של פייסבוק להפוך להיות כוח משמעותי מאוד בתחום חיפוש עסקים מקומיים (ואולי באחד הימים לעבור גם את גוגל).

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

מה מחכה לנו ב-2024?

כל כך הרבה דברים קרו ב-2023 בדיגיטל ונראה ששנת 2024 תהיה מלאה בהפתעות!

אלו 4 המגמות שאנחנו חושבים שהולכות להיות הבולטות ביותר ב-2024

עקרונות באיקומרס שלמדנו מאיקאה!

איקאה מפורסמת בזכות הרהיטים הזולים שלה ובכך שהיא מספקת מגוון גדול של פתרונות ריהוט ואחסון תחת קורת גג אחת, אבל האמת היא שהמומחיות הכי גדולה של איקאה היא בפסיכולוגיה!