למה פייסבוק מסירה לייקים מדפים עסקיים?

דף עסקי בפייסבוק הוא אחד הכלים החשובים היום לבעלי עסקים להפצת מסרים ותכנים שיווקיים לקהל היעד שלה. במהלך מפתיע פייסבוק הודיעה

כידוע, הקמת דף עסקי בפייסבוק הוא כלי בעל ערך מוסף גבוה עבור עסקים.
הדף העסקי מהווה לא רק ערוץ להפצת המסרים והתכנים השיווקיים ברשת החברתית הפופולארית והגדולה ביותר בעולם, אלא מספק גם נתונים אודות קהל היעד, מאפשר פילוח ומציאת קהלים דומים, ובעיקר – עוזר לבעלי העסקים להבין מה מעניין את העוקבים שלהם ומה חשוב להם.
מהיכרות עם פייסבוק, אנחנו גם יודעים שהם עובדים בקביעות על שיפור וייעול הכלי הזה.

הצעד הבא שמתכננים לנו בפייסבוק הוא הסרת לייקים של משתמשים לא פעילים.
בין אם חשבון שמשתמש סגר מיוזמתו, או חשבון של אדם שנפטר והפך לדף הנצחה עבורו.
כלומר, כל מי שמפעיל דף פייסבוק עסקי צפוי לראות ירידה במספר הלייקים בימים הקרובים בהתאם לכמות המשתמשים הלא פעילים שהיו בין הלייקים שלו. זה נשמע כמו צעד לא חיובי, אבל האמת היא הפוכה: זה רק מבטיח שהנתונים שבידיכם אודות העוקבים בדף יהיו מדויקים ועדכניים יותר.

facebook users

אז למה לצפות?

החל מה 12 למרץ כולנו צפויים לראות ירידה קלה במספר הלייקים בדפים השונים ובעיקר בדפים שאנו מנהלים. חשבונות שהפכו לדפי הנצחה יוסרו מספירת הלייקים, וחשבונות שנסגרו מבחירה יוסרו גם כן, ובמידה וייפתחו בשנית יתווספו מחדש לרשימת החשבונות שעשו לייק לדף.

וכאמור, חשוב לזכור, למרות תחושת הירידה במספר העוקבים – הלייקים שהוסרו מייצגים חשבונות ואנשים שאינם פעילים בפייסבוק בכל מקרה.
אנחנו חושבים שזו החלטה נכונה ורואים בכך צעד קדימה בהפיכת הדפים העסקיים לבעלי ערך גבוה אפילו יותר עבור עסקים הזקוקים לכך.

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

מה מחכה לנו ב-2024?

כל כך הרבה דברים קרו ב-2023 בדיגיטל ונראה ששנת 2024 תהיה מלאה בהפתעות!

אלו 4 המגמות שאנחנו חושבים שהולכות להיות הבולטות ביותר ב-2024

עקרונות באיקומרס שלמדנו מאיקאה!

איקאה מפורסמת בזכות הרהיטים הזולים שלה ובכך שהיא מספקת מגוון גדול של פתרונות ריהוט ואחסון תחת קורת גג אחת, אבל האמת היא שהמומחיות הכי גדולה של איקאה היא בפסיכולוגיה!