הניוזפיד המתחדש של פייסבוק

הפייסבוק עובר שינויים תמידית ואיתו גם הניוזפיד שלכם. למה הוא משתנה? למה זה משנה לכם? ומה השתנה עכשיו? התשובות פה.

בשבוע שעבר, התכנסו כל אנשי התקשורת המכסים את תחום הרשתות החברתיות, במשרדים של פייסבוק במנלו פארק, ארה”ב. ההכרזה הגדולה – האלגוריתם של סינון התכנים לעמוד הראשי שלכם בפייסבוק עבר שינוי. בתכל’ס, תכנים שמעניינים אתכם יוצגו בתדירות גבוהה יותר בניוזפיד שלכם.

עד כה, התכנים אשר הוצגו בניוזפיד דורגו ע”י מערכת שהתחשבה קודם כל בזמן פרסום הפוסט, ורק לאחר מכן התחשבה במידת הרלוונטיות של התוכן אליכם (מספר הלייקים לתוכן מגולשים אחרים, תדירות האינטראקציות בינך ובין מפרסם התוכן ועוד). משוב מעמיק של החברה עם גולשים רבים, חשף את אי שביעות הרצון מרלוונטיות התוכן בניוזפיד.

לפיכך, הרשת החברתית הגדולה בעולם שינתה את מנגנון הניקוד לתכנים בעמוד החדשות, כך שהתכנים יוקפצו למקומות גבוהים עפ”י הקריטריונים החדשים, והמערכת תזכור מה נצפה ע”י המשתמש ומה לא. דוברי החברה מעידים, שעפ”י בדיקות של המנגנון החדש, עלתה כמות האינטראקציות של המשתמשים עם התכנים שהוצגו להם ב-5% לתכנים מחברים ו-8% לתכנים מעמודים, ושסה”כ התכנים שהוצגו למשתמשים עלו מ-57% עד לכ-70% (בערך כ-1,500 פוסטים).

בשורה התחתונה, גם אם המטרה הסופית הושגה וכמות הזמן שמשתמש שוהה בפייסבוק תגדל, אף אחד מהשינויים לא צפוי לרצות את אנשי הפייסבוק, שמתלוננים באופן קבוע שהניוזפיד לא מספק בדיוק את מה שהם רוצים לראות. וככל הנראה לעולם לא יהיו מרוצים מספיק..

(שני טיפים על חשבון הבית כדי לקבל פריטים יותר רלוונטיים בניוזפיד: לחצו על כפתור הלייק לדברים שמעניינים אתכם, אבל לחצו הסתר לדברים שאתם לא אוהבים.)

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

מה מחכה לנו ב-2024?

כל כך הרבה דברים קרו ב-2023 בדיגיטל ונראה ששנת 2024 תהיה מלאה בהפתעות!

אלו 4 המגמות שאנחנו חושבים שהולכות להיות הבולטות ביותר ב-2024

עקרונות באיקומרס שלמדנו מאיקאה!

איקאה מפורסמת בזכות הרהיטים הזולים שלה ובכך שהיא מספקת מגוון גדול של פתרונות ריהוט ואחסון תחת קורת גג אחת, אבל האמת היא שהמומחיות הכי גדולה של איקאה היא בפסיכולוגיה!