קידום היא לא מילה גסה

למרות שאנחנו כותבים את התוכן לאנשים, חשוב לנו שקוראים יגיעו אליו. לכתיבה ברשת יש חוקים נוספים שיש לשים לב אליהם.

כמה נקודות חשובות על אופטימיזציה של תכנים ברשת (SEO):מילות מפתח

על מנת להפוך את התוכן לידידותי עבור מנועי החיפוש יש לחשוב על מילות מפתח מרכזיות המתאימות הן לתוכן והן לאתר שהוא מופיע בו. הדרך הטובה ביותר לקבוע מילות מפתח אלה הנה ביצוע מחקר מלות מפתח. במידה ואין זמן ו/או משאבים לכך אזי מלות המפתח הרלוונטיות ביותר מבחינתך הן למעשה המלים אותן אתה רוצה לקדם בתוכן הנוכחי.

במערכות ניהול תוכן מתקדמות ישנה אפשרות להזין את מילות המפתח של המאמר בחלק נפרד המיועד למנועי החיפוש ואינו גלוי לקוראים. חשוב מאד למלא את החלק הזה ולהקדיש לנושא  זמן למחשבה.

מערך קישורים יעיל ואיכותי

קישורים הם דרך טובה מאד לעזור לקורא לנווט בתוכן.
יש לשמור על כמות קישורים הגיונית ורלוונטית לקורא.

ישנם שני סוגים של קישורים:

  • קישורים פנימיים

קישורי “עוגן” המאפשרים לנווט בתוך עמוד התוכן עצמו. כדאי מאד להוסיף בתחילת עמוד התוכן את הכותרת המרכזית ואת האפשרות להגיע אליהן בלחיצה על הקישור. כמו כן, בעמודי תוכן ארוכים כדאי לאפשר קישור לחזרה לראש הדף על ידי קישור פנימי נוסף.

  • קישורים חיצוניים

קישורים חיצוניים הם דרך טובה מאד לאפשר לקורא להמשיך ולקרוא מידע נוסף ורלוונטי. הקישורים יכולים להיות קישורים לעמוד תוכן אחר באותו אתר או לאתרים חיצוניים. שימו לב! במידה ואתם מקשרים לאתר חיצוני יש לדאוג שהקישור יפתח דף אינטרנט חדש וישאיר את האתר שלכם פתוח במקביל.

השם של הקישור חשוב עד מאד. אל תרשמו קישור הנקרא “לחצו כאן” או “מידע נוסף”. על השם של הקישור להיות רלוונטי ומשמעותי על מנת שמנועי החיפוש יאנדקסו אותו כמו שצריך וגם כדי להקל על הקורא.

שימוש בתמונות וסרטונים

זה אומנם לא תוכן, אך אפשר וכדאי להשתמש באמצעים חזותיים להעשרת התוכן. שימו לב לא להשתמש בתמונות ללא זכויות יוצרים או באיכות נמוכה. כמו כן, עבור כל תמונה יש לספק מידע (תוכן alt) המופיע במידה והתמונה אינה נקראת על ידי הדפדפן ומאפשרת למנועי החיפוש לקבל מידע על התמונה. אפשרי גם להשתמש בתמונה כקישור חיצוני, דבר שמוסיף למערך הקישורים.

לפני הכל! וודאו שהאתר שלכם כתוב נכון ונראה טוב במדריך שלנו הצד הטכני של הכתיבה והעריכה ברשת.

רוצים לדעת עוד על אופימיזציה למנועי חיפוש? הכול על קידום אורגני כאן

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

מה מחכה לנו ב-2024?

כל כך הרבה דברים קרו ב-2023 בדיגיטל ונראה ששנת 2024 תהיה מלאה בהפתעות!

אלו 4 המגמות שאנחנו חושבים שהולכות להיות הבולטות ביותר ב-2024

עקרונות באיקומרס שלמדנו מאיקאה!

איקאה מפורסמת בזכות הרהיטים הזולים שלה ובכך שהיא מספקת מגוון גדול של פתרונות ריהוט ואחסון תחת קורת גג אחת, אבל האמת היא שהמומחיות הכי גדולה של איקאה היא בפסיכולוגיה!