אוטומציה שיווקית

תהליכי אוטומציה בשיווק‍‍ מאפשרים לעסקים לבצע את מרבית פעולות השיווק הקבועות מבלי להתעסק בהן באופן ישיר. קיימות דרכים רבות להפוך את פעולות השיווק לאוטומטיות, וכל שינוי קטן מייצר השפעה גדולה על הזמן שלכם, ההוצאות והרווחיות בסופו של דבר..

האפשרויות לאוטומציה הן אין סופיות. כמה דוגמאות:

הגדלת מכירות באתר
אוטומציה שיווקית לשליחת מייל אוטומטי ללקוח שהחל ברכישה באתר והזין פרטי התקשרות, אך לא ביצע רכישה בפועל.. ממצב של 0% סיכוי להשלמת הרכישה, אנחנו עוברים לסיכוי חיובי והגדלת ההכנסה על לקוחות שכבר השקענו בשיווק אליהם.

הגדלת אחוזי הקלקה במיילים
שליחה חוזרת של מייל למי שלא פתחו אותו בפעם הראשונה, הפעם בזמן אחר ועם נושא אחר. והכל מתוכנן מראש ומבלי שתצטרכו לבצע לחיצה ידנית אחת.

הזנת לידים למערכת CRM ממקורות שונים
ניהול קמפיינים ממקורות שונים מצריך מעקב מתמיד. באמצעות אוטומציות תוכלו להגדיר שכל ליד שמתקבל מועבר מיידית למערכת ה-CRM של הארגון עם התיוג הנכון ותיוג חכם למעקב אחר תוצאות הקמפיין.

שימור לקוחות ומועדון
באמצעות מדידת התנהגות של לקוחות וזיהוי התנהגויות ספציפיות נוכל להציע להם הצעות שיגדילו את סיכויי הקנייה שלהם. כך לדוגמה, לקוחות שבאופן קבוע מקליקים על הקישורים בניוזלטר, צופים במוצרים באתר אבל לא רוכשים. נוכל להגדיר אוטומציה שאחרי רצף מסוים של התנהגות מהסוג הזה הם יקבלו דיוור אישי עם קוד קופון להנחה באתר. נוכל להגדיר שיקבלו הנחה לקוד קופון עבור הקטגוריה שזיהינו שהם מסתכלים עליה באופן קבוע. וכל זה בהגדרה חד פעמית שתעבוד בשבילנו לאורך זמן.

אופטימיזציה לקמפיין
בניהול קמפיין חיפוש בתקציבים גדולים, ישנן מאות מילות מפתח וכמות גדולה עוד יותר של ביטויי חיפוש.
באמצעות הגדרה של כללים אוטומטיים, נוכל להגן על עצמנו ממצב של מילת מפתח שזוללת את כל התקציב פתאום בגלל טרנד חדש, או ממצב שקבוצת מודעות יורדת בביצועים בצורה חדה, ואפילו להגדיר מה יקרה בכל אחד מהמצבים.

כל אלו הם דוגמאות לתהליכים שקורים באופן אוטומטי. תהליכים שאנחנו יודעים להגדיר אותם מראש, ויודעים מה נרצה שיקרה במידה ותנאים מסוימים יתקיימו. כל מה שנדרש זה להגדיר אותם באופן נכון במערכת המתאימה ולחסוך עשרות שעות עבודה בחודש ולייעל את איכות ואפקטיביות העבודה משמעותית.

את תהליכי האוטומציה השיווקית אנחנו חיים באופן יום יומי, עם ניסיון רב עם מערכות שונות לאוטומציה שיווקית והבנה עמוקה בבניית תהליכי עבודה אפקטיביים. אנו עוזרים ללקוחות שלנו להגדיר את הצורך ולהתאים לו את הפתרון האוטומטי המתאים ביותר. במידת הצורך אנחנו גם מדריכים את הצוות לגבי עבודה נכונה עם מערכת האוטומציה.

אם יש לכם תהליכים שחוזרים על עצמם, או שאתם מרגישים שאתם מבצעים פעולות שכל מכונה היתה יכולה לבצע במקומכם, כדאי לחשוב לעבור לאוטומציה.

אנחנו כאן כדי לעזור.

מיתוג ותדמית

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: