ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק זה לילדים? כבר מזמן לא!
טיקטוק היא רשת חברתית המבוססת על סרטונים קצרים ובראשית ימיה משכה בעיקר את הקהל הצעיר מאוד (בערך מגיל 12 ועד 20). היום היא כבר פופולרית גם בקרב בני ה-30 ואפילו צפונה מכך. אם בעבר רוב התוכן בטיקטוק היה מותאם לנוער ונתפס כ"לא רציני", אז היום המצב שונה. התוכן מגוון ומתאים לקהלים שונים, והעיקר שהוא יונגש באמצעות סרטונים קצרים שתופסים את תשומת הלב של הקהל הנכון.
לכן, השאלה האם לתחזק עמוד טיקטוק תלויה בפרמטר אחד בלבד – האם הקהל שלכם נמצא שם או לא?

בשורה התחתונה, חשוב להבין שעמוד הטיקטוק שלכם צריך לאפיין את המותג ולדבר בשפה של קהל היעד. התוכן יכול להיות רציני ומקצועי והוא גם יכול להיות קליל, הומוריסטי וטרנדי. ביצירת התוכן לטיקטוק מה שמנחה אותנו זה ההבנה שאנחנו פוגשים את הקהל בסביבה מאוד ספציפית כשסף הגירוי שלו הוא מהנמוכים ביותר שיש ואנחנו מתחרים על תשומת הלב שלו בנקודה הזו. אז התוכן חייב "לתפוס" את הקשב מהרגע הראשון.

מאפיין חשוב נוסף של הטיקטוק הוא האותנטיות – כאן עובדים בעיקר סרטונים גולמיים, ספונטניים, טרנדיים ופחות סרטונים מקצועיים וערוכים. התוכן צריך להיות מעניין ורלוונטי עבור הדור הצעיר ובעיקר הוא לא יכול להיות "מכירתי" מדי. לכן, ניהול עמוד כזה צריך להיות מתוכנן היטב ולהתאים למותג.

אז אם מבחינה אסטרטגית זו פלטפורמה שיווקית נכונה עבורכם, אנחנו נדאג לכל הפעילות של המותג שלכם בטיקטוק – משלבי הקמת החשבון ועד הפעילות השוטפת הכוללת תכנון תכנים רלוונטיים, צילום ועריכה, העלאת תכנים, מענה לפניות ושיתופי פעולה עם משפיענים ומשפיעניות במידת הצורך. כמו כן, אנחנו נטפל בכל הנוגע לקידום ממומן בטיקטוק על ידי הקמה וניהול של קמפיינים בהתאם לאסטרטגיה השיווקית שלכם.

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: