סרטון אנימציה לעסק

בעולם עמוס תוכן, וידאו הפך להיות כלי מרכזי להשגת תשומת לב והעברת מסרים מורכבים בקלות ובמהירות. סרטוני אנימציה לעסקים הם פתרון טוב ליצירת תוכן וידיאו מבלי להשקיע בימי צילום והפקות יקרות ובמקביל לייצר נראות ייחודית ומסקרנת. סרטונים כאלו יכולים למשל להתמקד במוצר ספציפי וביתרונות שלו, להציג את היתרון של החברה על פני מתחרים, להציג או לסכם פרויקט של החברה ועוד. הם יכולים להיות קצרים במיוחד (פחות מ30 שניות) או ארוכים (2 דקות ויותר). הבחירה באורך הסרטון תהיה בהתאם למדיום.


סרטונים שיעלו ברשתות חברתיות יהיו קצרים באופן טבעי עם שינויים תכופים ועניין מתגבר לאורך כל הסרטון במטרה ליצור עניין ללא הפסקה ולשמור על הצופים עד לסיום הסרטון. מצד שני סרטוני פתיחה לכנסים ואירועים יהיו ארוכים יותר מתוך הבנה שקהל היעד שלנו 'שבוי', יושב באולם וצופה בנו. ועדיין חשוב לנו לשמור על עניין וריגוש לאורך כל הסרטון.


השימוש באנימציה מאפשר לנו ליצור כמעט כל דבר שנרצה, החל מדמויות, אפקטים טיפוגרפיים, אינפוגרפיקה חיה ועוד. את כל אלו נבצע בהתאמה לשפת המותג ולקהל היעד במטרה לייצר סרטון שיעביר את המסר, יהיה מזוהה עם המותג וזכיר לאורך זמן.


העבודה על הסרטון תתחיל בפגישת חשיבה משותפת להבנה של המטרות והתוכן, משם נעבור לכתיבת התסריט והסטוריבורד, לאחר מכן נעצב את כל המסכים ונעבור לשלב ההנפשה! בסיום נוסיף מוזיקה, קריינות במידת הצורך, כתוביות ואפקטים נוספים ליצירת החוויה המושלמת.


אז על מה יהיה הסרטון הבא שלכם?

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: