מצגת משקיעים

ממש כמו ה-elevator pitch, כך גם מצגת משקיעים היא הזדמנות חד פעמית להעביר את המסר בצורה ממוקדת, ברורה, משכנעת ועם אימפקט שנשאר לאורך זמן.


סטארטאפים ומיזמים עסקיים מגיעים אל מצגת המשקיעים בשלבים קריטיים בחיי המיזם והמשקל שיש למצגת משקיעים מקצועית ואיכותית קריטי למשימת גיוס הכספים, ולכן חשוב להבין שמצגת כזו לא יכולה להיות "רק" מעוצבת יפה, היא חייבת לעורר עניין ורגש במשקיעים פוטנציאליים, היא צריכה לספר את הסיפור שאנחנו רוצים שיסופר, עם התחלה, אמצע וסיום מרשים, היא צריכה ליצור תחושת ביטחון לצד חוויה ייחודית והרגשה שמדובר בהזדמנות חד פעמית.


בתהליך בניית המצגת ניקח בחשבון את שפת המצגת (בדרך כלל מצגת משקיעים באנגלית, אבל לא תמיד, הכל בהתאם לקהל ותחום העיסוק של המיזם), סוג המצגת (האם זו מצגת לשליחה במייל? מצגת שמועברת בשיחת וידאו? או שזו מצגת שתלווה הצגה פרונטלית?) והמיתוג (אם מדובר בחברה עם מיתוג קיים שחשוב להביא לידי ביטוי בשפה הויזואלית או שמדובר בחברה לפני שלבי המיתוג ונדרש מחקר של התחום ליצירת שפה מדויקת). בנוסף, נדייק את המסר המרכזי שתרצו להעביר ונוודא שהוא שזור לאורך כל המצגת ונבנה יחד את הסיפור המדויק לאורך כל המצגת.


את המצגת חשוב להתאים למי שבפועל מציגים אותה, כדי שתעבוד בצורה הרמונית עם סגנון הדיבור וההצגה. לכל אחד ואחת סגנון ייחודי, קצב, שיטת הצגה ועוד, והמצגת היא כלי העזר להעברת המסר.


יחד איתכם נתכנן את המצגת משלב הרעיון ועד למצגת הסופית המעוצבת והמונפשת שתלווה אתכם ברגע החשוב ביותר.


ותצפו מאיתנו לשיחה גם אחרי ה pitch, אנחנו פרטנרים סקרנים במיוחד! 🙂

יישומי הדרכה

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: