מוצרים דיגיטליים ואפליקציות web

ללקוחות שלכם אין זמן, ותשומת הלב שלהם מתפצלת למיליון גורמים בכל רגע נתון. לכן, אתם חייבים להיעזר בממשקים אינטראקטיביים ודינאמיים כדי לתפוס את הקשב שלהם.
בין אם אתם נמצאים לידם ורוצים להעביר מסר ובין אם הם נמצאים לבד ונחשפים אליכם ואל המסר שתרצו להעביר.

הפער בין העברת המסר בצורה סטטית לבין העברת המסר בצורה אינטראקטיבית יכול להיות קריטי במקרים רבים וליצור הבדל משמעותי בהשגת היעדים.

לדוגמה:
מחשבון הוכחת החזר השקעה במוצר. כלי שימושי לנציגי מכירות בשטח שיכולים להדגים בזמן אמת ללקוחות באמצעות הטאבלט איך הרווחיות שלהם תגדל באמצעות שימוש במוצרים של החברה. באמצעות ממשק אינטואיטיבי, גרפי ועשיר באנימציות שמחזקות את המסר הסופי.

סימולטור שימוש במוצר על מנת לספק חוויה קרובה ככל האפשר למוצר הסופי לפני שרוכשים אותו.

משחקים אינטראקטיביים להדרכה, המעבירים ידע באמצעות משחק ומלווים את העובדים והעובדות בתהליך הקליטה באמצעות חוויה ייחודית.

ועוד אפשרויות רבות נוספות למשחקים תדמיתיים, מחשבונים, סימולטורים, כלי הדרכה ותדמית עם אימפקט ייחודי בעולם אינטנסיבי.

בחלק מהמקרים אפשר לפתח אפליקציות מובייל, כאלה שנמצאות בחנויות להורדה, אבל לא תמיד זה יהיה הפתרון הנכון. ההשקעה באפליקציית מובייל היא גבוהה משמעותית (פי 3 ו-4) ולא בכל המקרים היא כדאית, במיוחד כשאנחנו יודעים שמשתמשים לא ממהרים להתקין אפליקציות בטלפון שלהם, בוודאי לא כאשר מדובר בשימוש שהוא נקודתי, כמו סימולטורים, מחשבונים ועוד. במקרה כזה, אפליקציית רשת היא הפתרון האידיאלי: היא זמינה, מתוחזקת בקלות וניתנת לעדכונים מהירים.

אנחנו מעצבים עבור הלקוחות שלנו מגוון פתרונות דיגיטליים מסוג זה, בהתאם לצורך שלהם – מחשבונים אינטראקטיביים, יישומי הדרכה אינטראקטיביים ואפילו משחקי תדמית שיווקיים. בעזרת אפיון חכם, עיצוב חוויית משתמש אינטואיטיבית ופיתוח נהפוך את הממשק שלכם לנכס דיגיטלי שיעבוד בשבילכם.

ממשק כזה יכול לעזור למשל לצוות המכירות שלכם להציג ללקוחות את כדאיות המוצר, לעזור ללקוחות לאתר את המוצר המתאים להם בהתאם לקריטריונים שיזינו, להדריך את המשתמשים כיצד להשתמש במוצר ועוד.

כיצד תדעו איזה פיתרון דיגיטלי מתאים לכם? זו כבר המומחיות שלנו! אחרי שנבין לאיזה צורך אתם מחפשים פתרון ומי הקהל שישתמש בו, נתכנן ונאפיין יחד את הממשק הייחודי שלכם, אותו נעצב ונפתח בהתאמה אישית עבורכם.

פרסום ודיגיטל

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: