• מיתוג ועיצוב
    • מיתוג ותדמית
    • עיצוב גרפי
    • מצגות וסרטונים
  • פרסום ודיגיטל
    • שיווק דיגיטלי
    • ניהול סושיאל מדיה
    • ניהול קמפיינים
  • אתרים ואפליקציות
  • עוד כמה נקודות…
    • דברים שעשינו
    • #שווה_קריאה
    • אודותינו
  • צרו קשר
תפריט
  • מיתוג ועיצוב
    • מיתוג ותדמית
    • עיצוב גרפי
    • מצגות וסרטונים
  • פרסום ודיגיטל
    • שיווק דיגיטלי
    • ניהול סושיאל מדיה
    • ניהול קמפיינים
  • אתרים ואפליקציות
  • עוד כמה נקודות…
    • דברים שעשינו
    • #שווה_קריאה
    • אודותינו
  • צרו קשר
  • 03-5594746

עבודות נבחרות

בלודוט » עבודות נבחרות

בלודוט » עבודות נבחרות

עבודות נבחרות

עבודות נבחרות

אתם עוקבים?

שמתם לב שבלאק פריידיי כמעט ונעלם השנה בישראל? אז מה בעצם קרה? כל הפרטים עכשיו בפייסבוק שלנו, לינק בביו 🛍️
בימים קשים אלו, חשוב גם לפרג בימים קשים אלו, חשוב גם לפרגן למי שנותן מעצמו - ואנחנו גאים בלקוחות שלנו!
מנעולן אביב, ביחד עם צוות מנעולנים נוספים, ירד בשבוע שעבר ליישובים בעוטף עזה כדי לטפל בהתנדבות בדלתות ובצילינדרים שנפגעו במתקפה.

אביב הוא מנעולן מוסמך, מקצועי ברמה גבוהה, אדיב ושירותי באופן יוצא דופן ועכשיו, ברור לכולם, שהוא גם לב ענק! 💙

ואם אתם רוצים לפרגן לאביב, אנחנו ממליצים עליו בחום! מנעולן אביב - שירותי מנעולנות מקצועיים ומהירים בכל מקום, פתרון מהיר, אדיב ומקצועי לכל בעיה במנעולים ובמערכות נעילה חכמות.
אביב 050-8279733 

(ובקרוב תראו גם את האתר החדש שאנחנו עובדים עליו במרץ)
ימים קשים ועצובים עוברים על ימים קשים ועצובים עוברים על כולנו, וכנראה שיקח עוד זמן לחזור לשגרה שהכרנו, אבל אנחנו כאן!
גם אם זו גרסה קצת אחרת של ״שגרה״ - אנחנו זמינים לכל צורך, שאלה או בקשה.

בינתיים, אספנו כמה יוזמות ופרויקטים דיגיטליים שקמו בעקבות המצב - מריכוז אפשרויות עזרה ועד לתיעוד וזיכרון. לינקים בתגובות בפייסבוק.

נאחל ימים שקטים ובטוחים לכולנו! 🇮🇱

#יחדננצח #ישראלי #ישראל #איןלנוארץאחרת #strongertogether
בין אם אתם חברה גדולה או מות בין אם אתם חברה גדולה או מותג צעיר, כנראה שהאסטרטגיה השיווקית שלכם כוללת פעילות במקביל במספר ערוצי הפצה - פשוט כי אתם חייבים להגיע אל הלקוחות שלכם בדרכים שונות ולהישאר בתודעה שלהם. 

זו הסיבה שחשוב שהקהל שלכם יפגוש בכל ערוץ כזה את אותו המותג, עם אותם המסרים, אותם הערכים, אותן היתרונות ובגדול את אותה חוויה.
ועכשיו נשאלת שאלת מיליון הדולר - איך תגרמו להם להרגיש את אותה תחושה ואת אותה חוויה בכל ערוץ בו הם פוגשים אתכם?

קבלו שני טיפים שיעזרו לכם במשימה, עם שני מושגים שחשוב שתכירו:
1. Look & Feel
הכוונה לשפה הויזואלית של המותג. הקפידו להיצמד להנחיות המותג: לצבעוניות של המותג, לפונטים הקבועים, סטייל קבוע, שימוש בלוגו ועוד. כל מה שהלקוחות שלכם יכולים לראות ומיד ללהרגיש שמדובר במותג שלכם. 

2. Voice and Tone
השפה בה המותג מדבר. הקפידו להשתמש באותו סגנון כתיבה בתוכן שלכם בכל הפלטפורמות. אם ה"טון" של המותג שלכם הוא מאוד מקצועי אז הוא צריך להיות כזה באתר, ברשתות וגם בניוזלטרים. ואם יש לכם "בדיחות פנימיות" או מושגים שהם רק שלכם - תנו להם ביטוי בכל הפלטפורמות ללא יוצא מן הכלל.

ודבר נוסף סופר חשוב לסיום שיתן לכם את האקסטרה פקטור - הקפידו שהמותג שלכם בחיים האמיתיים ימשיך את הנראות הויזואלית והמדוברת מקודם. כלומר - הם צריכים לבוא לידי ביטוי בחלל הפיזי שבו העסק שלכם נמצא, באופן שבו הצוות שלכם מתקשר עם הלקוחות ובכל מפגש "אמיתי" איתם.
האיכות כאן לגמרי קובעת יותר האיכות כאן לגמרי קובעת יותר מהכמות. לכל רשת חברתית יש את האלגוריתם שלה שיודע לזהות איזה תוכן יוצר עניין ואיזה לא. אם תעלו הרבה פוסטים ולא תהיה להם מעורבות כי הם לא מספיק מעניינים את קהל היעד שלכם - החשיפה שלכם תרד.

זו בדיוק המשמעות של תוכן "ויראלי" - הוא מתחיל עם חשיפה קטנה שיוצרת מעורבות (תגובות, שיתופים, תיוגים של אחרים.ות בתגובות) - המעורבות מגדילה את החשיפה עוד יותר ואז... הפוסט "מתפוצץ". 

אבל אם העליתם פוסט ואף אחד לא הגיב או עשה לייק - יקח לאלגוריתם מעט מאוד זמן להבין שהוא לא מספיק מעניין ולהפסיק להציג את הפוסט הזה לאנשים נוספים. ואם העליתם כמה פוסטים כאלה שלא צברו תאוצה - הסיכויים שלכם הולכים וקטנים, כי העמוד שלכם מתחיל להיות מסומן כתוכן לא מעורר עניין ולכן כל תוכן חדש שתעלו ישאר במחשכים ולא יגיע לפיד של העוקבים והעוקבות שלכם.

אז אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה של התוכן שלכם - תשקיעו יותר באיכות! 
תעלו תכנים שמעניינים את הקהל שלכם, ולא רק משהו שיגרום להם לעשות לייק, אלא גם להגיב ולשתף (איך יודעים? אפשר לשאול אותם, אפשר לראות מה מעורר עניין ותגובות בעמודים של מתחרים ובעיקר - לנסות!)
תשקיעו בסוגי תוכן שמראש מקודמים יותר על ידי האלגוריתמים השונים - למשל כרגע, רילס זוכה לחשיפה גבוהה יותר מאשר תמונה. 
השתמשו בחוכמה בכלים שמעניקות לכם הרשתות השונות להגדלת החשיפה - האשטגים, תיוגים, סטיקרים, מיקום ועוד.

והכי חשוב - אל תוותרו! תתמידו ותמשיכו לייצר תכנים שמשקפים אתכם ואת הקהל שלכם, תשקיעו זמן במדידה ואופטימיזציה. בסוף תמצאו את הנוסחה המדויקת ביותר עבור המותג שלכם.
עוד באינסטגרם שלנו

Creativity is

intelligence

having fun

מיתוג ועיצוב

  • מיתוג עסקי
  • עיצוב ברושורים
  • עיצוב מצגות
  • מיתוג כנסים

פרסום ודיגיטל

  • ניהול סושיאל מדיה
  • ניהול קמפיינים
  • שיווק בניוזלטרים
  • קידום אורגני

אתרים ואפליקציות

  • עיצוב ובניית אתרים
  • הקמת דפי נחיתה
  • מיניסייט לקמפיינים
  • עיצוב אפליקציות

בואו לעקוב מקרוב

  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Threads

בואו לגלות ראשונים

אנחנו שולחים רק דברים מעניינים

בואו לעקוב מקרוב

  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Threads

בואו לגלות ראשונים

אנחנו שולחים רק דברים מעניינים

Copyright © All rights Reserved