איך גוגל מחליט מי מדורג ראשון?

מהן הסיבות שגורמות לגוגל לדרג גבוה את האתר?

ישנן טכניקות שונות ומגוונות לקידום אורגני. הרעיון הוא לייצר "תשובות איכותיות" עבור גוגל לשאילתות הגולשים. אחת הדרכים ליצור את התשובות לאותן שאלות היא באמצעות שיבוצן באתר שלכם בצורת מאמרים איכותיים ורלוונטיים. 

גורם חשוב נוסף שיכול לעשות את ההבדל בין אתר שמדורג גבוה בגוגל לעומת אתר שלא מופיע בתוצאות החיפוש הוא קישורים – קישורים פנימיים וחיצוניים לעמוד שאותו אנחנו רוצים לקדם. לקישורים פנימיים יש משקל חזק בחלוקת הכוח של עמודים מסוימים באתר. וכמובן, גם קישורים מאתרים חיצוניים יכולים להשפיע על כוח של עמודים מסוימים באתר. המלצות מאתרים "בעלי כוח" יכולות להעלות את ערך האתר שלכם בעיני גוגל.

גורם נוסף הוא אופטימיזציה, כלומר ייעול מבנה האתר והתאמתו למנועי החיפוש תוך שיפור חוויית הגולש באופן מיטבי. גוגל שמים דגש רב על נראות האתר וחוויית המשתמש שהוא מספק. שימו לב שהאתר שלכם בנוי בהיררכיה נכונה שתאפשר לרובוט הסריקה של גוגל לאתר את הדפים השונים באתר שלכם.

ומה עם התוכן? אם רוצים שעמודי האתר יקודמו טוב בגוגל אי אפשר להתעלם מתוכן העמודים האלה. שיפור מאמרים, הוספת מלל ושילוב מילות מפתח חשובות, מתן כותרות לקטגוריות שונות הם חשובים מאוד. כמו כן, כדאי לבצע מחקר מילות מפתח ולהבין אילו ביטויים כדאי לחזק באתר שלכם ואילו פחות.

ולבסוף, איך לא – התאמה למובייל! אז יש לכם אתר, עם אופטימיזיה ותוכן מדהים – אבל מה עם המובייל? בעולם הדיגיטלי שאנחנו חיים בו כיום, אי אפשר להתעלם מכך שרוב הגולשים יגיעו לאתר שלכם כשהם "משוטטים" באינטרנט באמצעות הנייד שלהם. אז כדאי מאוד שחוויית הגלישה במובייל תהיה אופטימלית.

איך גוגל מחליט מי מדורג ראשון?

הגיע הזמן לקדם את האתר שלכם?

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: