
השלב שלוקח את האתר שלכם מפינה אפלה לקדמת הבמה.
חשוב לזכור שעבודת התוכן לא נגמרת בהשקה, ומומלץ להעלות תכנים חדשים בתדירות גבוהה. ככל שיהיו באתר יותר תכנים רלוונטיים לעסק שלכם כך תהיה חשיפה גדולה יותר של האתר דרך מנועי החיפוש, והפוטנציאל העסקי של האתר שלכם יגדל משמעותית.
אם לא שמתם לב, כל השלבים בתכנון ובביצוע של האתר נועדו למטרה אחת – הגדלת כמות הגולשים באתר. נקודה.
אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את מספר הגולשים שמגיעים אליכם ממנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ואחרים היא כתיבת תוכן שיגביר את ערך הקידום האורגני של האתר. ערך קידום אורגני הוא למעשה מיקום הופעת האתר שלכם בסדר תוצאות החיפוש הרגילות (אלה שאינן ממומנות) במנועי החיפוש שהזכרנו. האם בעמוד השלישי או בעמוד השלושים? האם בעמוד הראשון? במקום השני? לכל תוצאה שכזו יש השפעה ישירה על מספר הגולשים החדשים שתראו ביום – תוצאה שאפשר לכוון מראש ולשלוט בה.

מה שמזכיר לנו סיפור של לקוחה מענף היזמות שבנתה אתר מעולה בחברה אחרת (שלא תגידו שאנחנו לא מפרגנים למתחרים…), ולאחר תקופה קצרה החליטה לפנות אלינו כדי לבדוק כיצד להגדיל את התנועה לתוך האתר שלה.
הלקוחה רצתה שנתחיל בקמפיין מודעות ממומנות (PPC) דרך גוגל, אך לפני קבלת החלטה על אופן הפעולה החלטנו לבצע בדיקה לאתר שלה. גילינו שהקידום האורגני באתר לא טופל כמעט בכלל: לא הוגדרו מילות מפתח ותיאורים בדפי התוכן, ומילות החיפוש הרלוונטיות לאתר כמעט לא הופיעו בתוכן הדפים או בכותרות – בקיצור, יש תוכן אבל אף אחד לא יודע שהוא שם.
הכנסנו שינויים רבים באתר ותוך תקופה קצרה הלקוחה שמחה לגלות שהיא מופיעה במיקומים גבוהים הרבה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל, וכל זה עוד לפני שהתחלנו בקמפיין המודעות הממומנות. מיותר להגיד שהקמפיין היה הצלחה גדולה, הרבה מעבר למצופה.
יש המון גורמים שונים שמשפיעים על קידום במנועי החיפוש, קחו לדוגמה את הקישורים: קישורים מתוך האתר שלכם לדפים נצפים באתרים אחרים יקדמו אתכם, כמו גם לינקים פנימיים בין עמודים שונים בתוך האתר שלכם, שגם יעזרו לקדם ביטויים ספציפיים במנועי החיפוש. קישורים לאתר שלכם מתוך אתרים חיצוניים יעזרו עד מאוד, וכך גם קישורים לאתר שלכם מתוך פייסבוק.
הידעתם? רק 9%-7% מהגולשים במנועי החיפוש טורחים לעיין בדף השני של תוצאות החיפוש!
להעלאת הדירוג במנועי החיפוש, הקפידו במהלך יצירת עמודים חדשים באתר שלכם ששמות העמודים יהיו רלוונטיים לתוכן ושהמילים מהכותרת יופיעו בעמוד מספר פעמים.