
הגיע הזמן להתקדם! שיווק, פרסום ומיתוג ברמה אחרת.
בשלב האחרון בתהליך, האתר שלכם מפסיק להיות רק "נוכחות ברשת" והופך לכלי עוצמתי שמביא תוצאות. אם הגעתם עד כאן, לא צריך להסביר לכם את החשיבות של ניוזלטרים וסושיאל – אנחנו סומכים עליכם שתעשו את זה. מה שבאמת יכול לקחת את הנוכחות הדיגיטלית שלכם לשלב הבא הוא שימוש נבון בכלים מתקדמים של ממש.
כדי שאתר יהפוך למכונת תוצאות אפקטיבית, חשוב להטמיע בתוכו טכנולוגיות מתקדמות שמייצרות תובנות ומגדילות את המעורבות: שימוש בצ'אטבוטים חכמים, התאמה אישית של התוכן למשתמש, אוטומציות חכמות, מערכות מתקדמות של ניתוח נתונים ועוד.
אחת הדוגמאות לכך היא מדידה חכמה של פעילות הגולשים באתר. הרבה חברות מודדות הצלחה לפי מספר הכניסות, אבל זה לא מספיק. מה שבאמת חשוב הוא להבין איך הגולשים מתנהגים באתר. מתוך כל סך הכניסות לאתר, כמה מהגולשים באמת ראו את הטופס להשארת פרטים? כמה גללו עד לתוכן החשוב? האם יש הבדל משמעותי בין מובייל לדסקטופ? לשאלות כאלה אנחנו מתכוונים ב'מדידה חכמה', ומשתמשים בכלים כמו Google Tag Manager ו-Google Analytics 4 גם כדי למדוד נתונים וגם כדי להפיק מהם תובנות אסטרטגיות שיכולות לשפר את הביצועים ולמקסם את ההמרות.
לקוחה שלנו, מנהלת שיווק של חברת נדל"ן גדולה, הגיעה אלינו עם בעיה: אתר החברה מקבל תנועה גבוהה, אבל הוא כמעט ולא מייצר לידים. זה בדיוק מה שדיברנו עליו ממש בפסקה הקודמת: מספר כניסות גבוה ויפה, אבל מה שבאמת חשוב הוא ההתנהגות של הגולשים. האם הגדלת תקציב הפרסום, שפירושה הזרמת עוד גולשים לאתר, היא הפתרון להגדלת כמות הלידים?

ביצענו ניתוח מעמיק והפעלנו מדידה על הצגת הטופס. כלומר, מדדנו כמה פעמים הטפסים מוצגים לגולשים. וגילינו שאמנם יש תנועה יפה לאתר, אבל מתוך כל הגולשים באתר, מעט מאוד נחשפים לטופס. ולכן זה לא מפתיע שלא משאירים פרטים. עם המידע הזה הלכנו לממשק והבנו שהסיבה לזה היא שהטופס להשארת פרטים הופיע רק בחלק התחתון של הדף ולא היה בולט במסכים קטנים. לכן במקום להגדיל את תקציב הפרסום פשוט שינינו את עיצוב הדף כך שהטופס יופיע מיידית לגולשים שמבקרים באתר בכל מסך ובמיוחד דרך המובייל. והתוצאה? בתוך שבוע שיעור ההמרות עלה פי 3!. 😎
אבל כלים מתקדמים לא עוצרים רק במדידה. קחו למשל שימוש בצ'אטבוט מבוסס AI – שמאפשר אינטראקציה חכמה עם המשתמשים, מספק תשובות בזמן אמת, מסייע בהובלת לקוחות פוטנציאליים לפעולה ואפילו מבצע מכירות ישירות מהאתר. זה מה שעשינו באתר של לקוח אחר שלנו, מתחום ההדרכה: הטמענו באתר שלו צ'אטבוט שיודע לזהות משתמשים שמתעניינים בקורסים ספציפיים ומציע להם מידע רלוונטי נוסף – מה שהגדיל את המכירותב-22%.
היכולת להפוך את האתר לכלי חכם שמגיב למשתמשים בזמן אמת, מספק חוויית שימוש מותאמת אישית ומציע פתרונות חכמים, היא זו שהופכת את השלב הזה לכל כך חשוב.
נכון, תהליך בניית האתר בעצם הסתיים, אבל כאן רק מתחיל החלק המעניין: איך להשתמש נכון בטכנולוגיות מתקדמות כדי שהאתר לא יהיה חלון ראווה סטטי, אלא יהיה כלי שיווקי חזק שמביא ביצועים מעולים ומייצר עבורכם יתרון תחרותי משמעותי.
בהצלחה בדרך להפיכת האתר שלכם לכלי עוצמתי שמייצר תוצאות!💙