תוכן

נחשו מי הצטרפה לזירת הפרסום החברתית בדיגיטל?

נחשו מי הצטרפה לזירת הפרסום החברתית בדיגיטל?

המדיה החברתית היום היא כבר מזמן לא רק "חברתית". כמעט כל פלטפורמה שקמה כרשת חברתית הפכה לאחרונה גם לכלי פרסום

סיכום 2014 בעולם הדיגיטל – מוכנים?

סיכום 2014 בעולם הדיגיטל – מוכנים?

קבלו את ה-סיכום על מה שעבר על הרשת ועולם הטכנולוגיה בשנת 2014 - מה חיפשנו השנה? על מה דיברנו בפייסבוק?

חיפוש בפייסבוק לפי תוכן סטטוס? מעכשיו זה אפשרי!

חיפוש בפייסבוק לפי תוכן סטטוס? מעכשיו זה אפשרי!

הסוף לחיפושים מייאשים אחרי מידע שנגנז במעמקי הפייסבוק: הרשת החברתית משיקה את האפשרות לחיפוש בתוכן פוסטים לפי מילות מפתח. האופציה

הניוזפיד המתחדש של פייסבוק

הניוזפיד המתחדש של פייסבוק

הפייסבוק עובר שינויים תמידית ואיתו גם הניוזפיד שלכם. למה הוא משתנה? למה זה משנה לכם? ומה השתנה עכשיו? התשובות פה.

רושם ראשוני מנצח – הצד הטכני של הכתיבה ברשת

רושם ראשוני מנצח – הצד הטכני של הכתיבה ברשת

כמו בחיים, רושם ראשוני הוא חשוב מאד. הרושם הראשוני מתחיל מהרגע שבו הגיעו הגולשים לאתר, הרבה לפני שהם התחילו לקרוא

צעדים ראשונים – מבט כללי על הכתיבה והעריכה ברשת

צעדים ראשונים – מבט כללי על הכתיבה והעריכה ברשת

כותבים רבים טועים בדרך בה הם כותבים ברשת ומיעדים את הכתיבה למנועי החיפוש ולא לקוראים ברשת. ישנו קו ברור מאוד

התוכן הוא המלך – הצד התוכני של הכתיבה ברשת

התוכן הוא המלך – הצד התוכני של הכתיבה ברשת

אחרי שגרמנו לקוראים להתעניין בתוכן שלנו, זה הזמן לדבר על התוכן עצמו.

10 ניוזלטרים מקסימים!

10 ניוזלטרים מקסימים!

הניוזלטרים (הדיוורים האלקטרוניים) שמגיעים לכל אחת ואחד מאיתנו, הפכו עם הזמן ממיילים טקסטואליים פשוטים, לגיליונות סופר מעוצבים.

טיפים לאינדיזיין

טיפים לאינדיזיין

הנה כמה דברים שידעתם ואולי לא, שעושים את העבודה באינדיזיין לקלה ונוחה יותר, כי בינינו, מי אוהב לעבוד קשה?

צודק מי שצודק אחרון

צודק מי שצודק אחרון

אז איך צריך להגיד - לרכוב או לרכב? ואיך כותבים - דוגמה או דוגמא? הפעם בפינת העורכת הלשונית: אתרים שיענו