ניוזלטרים

דיוורים שומרים על תפקידם החשוב לאורך השנים ככלי שיווקי מהותישל חברות ועסקים. למרות הצמיחה העצומה של רשתות חברתיות והמסרים המידיים, הם שומרים על מעמדם ומספקים ROI גבוה.  הם מאפשרים לשמור על קשר עם הלקוחות, ליידע ולעדכן אותם, ובכך לשמר אותם. עם זאת, לשיווק בדואר האלקטרוני יש גם חשיבות עצומה לא רק בשימור אלא בהרחבת מעגלי הלקוחות והגעה ללקוחות פוטנציאליים חדשים, וכן ביצירת הפרדה ברורה בין לקוחות פוטנציאליים אפשריים לבין מי שלא מעוניין – שכן תמיד קיימת אופציית ההסרה לנמענים המשתייכים לקבוצה השנייה.

עיצוב והפקת ניוזלטרים

היתרון הבולט של כלי שיווקי זה הוא היכולת להגיע באופן ישיר לקהל יעד מפולח ורלוונטי. במערכות מתקדמות יותר ניתן גם לבצע סינון ופילוח בתוך רשימות הדיוור לפי הגדרות שונות במערכת כגון מגדר, מצב משפחתי, העדפות אישיות וכדומה, ואף פנייה אישית בשם הפרטי. כמו כן, הן מאפשרות לצפות במגוון סטטיסטיקות הקשורות לדיוורים הנשלחים (חשוב!) – מספר הנמענים שפתחו את המייל, שנכנסו ללינק שהופיע בדיוור, שהסירו את עצמם מהרשימה, וכן הלאה – לצורך בקרה ושיפור השימוש בכלי זה.

רשימת תפוצה איכותית ויעילה מתבטאת באחוזי פתיחה והקלקה גבוהים, הגברת התנועה באתר האינטרנט ומעט מאוד הסרות. לשם כך חשוב ליצור דיוורים רלוונטיים, מעניינים, מרשימים ויזואלית תוך הקפדה על ערכי המותג והחברה. אנחנו מציעים שירותי ניהול רשימות דיוור ובניית ניוזלטרים איכותיים ברמת העיצוב והתוכן.הניסיון שלנו ביצירת דיוורים עבור עסקים רבים ממגוון תחומים מאפשר לנו ליצור דיוורים ממירים עבור הלקוחות שלנו. באמצעות שילוב שלהם באסטרטגייה השיווקית, יחד עם אוטומציות חכמות לניתוב קהל היעד בתוך רשימות התפוצה על פי התנהות אנחנו מביאים למקסימום תוצאות.

שיווק בניוזלטרים

הגיע הזמן לקמפיין שיווק מחדש שיגביר את החשיפה שלכם?

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: