פרסום בגוגל

פרסום בגוגל נועד לקדם את האתר ולגרום לו להופיע בראש תוצאות החיפוש המתקבלות עבור חיפוש של ביטויים ספציפיים, באזור המודעות הממונות. הקמפיינים מנוהלים במערכת הפרסום של גוגל –  Google Ads. מסע הפרסום מבוסס על מילות מפתח, כך שחיפוש מילות המפתח המוגדרות בהתאם לחברה יוביל להופעת המודעות שנכתבו במיקומים המצוינים. מיקום המודעה ומספר ההקלקות עליה תלוי במספר גורמים – ניסוח המודעה, שימוש במילות מפתח, מספר המתחרים ואסטרטגיית התמחור, כשהתשלום בסוף הוא לפי מספר ההקלקות.

ניהול קמפיין בגוגל

בניגוד לפרסום במדיה החברתית, כאן מדובר בגולשים המחפשים את השירות באופן יזום, ועל כן חשוב שאתר העסק יופיע במקום הראשון או במיקום גבוה על מנת שהגולשים הרלוונטיים  יחשפו אליו. כמו כן, גוגל מספקים את האפשרות לדעת כמה הקלקות הניבו המרות – כלומר כמה מקליקים הפכו ללידים באמצעות רכישה או מילוי טופס, ע"י קוד שניתן  להטמיע באתר או בדף הנחיתה.

הקמת מסע פרסום יעיל וניהול קמפיין ממומן בגוגל מצריך היכרות והבנה מעמיקה בכלי של גוגל, שימוש נכון במילות מפתח ואופטימיזציה מתמדת. לכן, אנחנו מציעים שירותי ניהול קמפיין מודעות בגוגל, עם שנים של ניסיון והיכרות עם הפלטפורמה, על מנת להביא לתוצאות מקסימליות וליצור לידים בהתאם לצרכי העסק.

פרסום בגוגל

הגיע הזמן לפרסום בגוגל אדוורדס שיגדיל את המכירות?

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: