עיצוב לוגו ושפת מותג

הלוגו ושפת המותג מהווית את תמצית השפה החזותית של המותג והם חייבים להיות ממוקדים ולהוות את ליבת ההבטחה הפרסומית. תהליך מיתוג מקיף וביצועו במקום אחד מהווים יתרון משמעותי בהעברת המסר הפרסומי של המותג. במסגרת תהליך זה, מגבשים את ערכי המותג הן ויזואלית והן מילולית, ומפתחים את זהותו כשבחזית ניצבים השם, הסלוגן והלוגו שנותנים את הרושם הראשוני על המותג לקהל.

מהו הלוגו?
הלוגו הוא האלמנט הגרפי שנוצר במטרה לסמל ולייצג את המותג ולהיות מזוהה עימו בתודעה. כאשר לוגו מוצלח הוא לוגו שמתאים למטרה ולמסר אך נותר פשוט ובעיקר בלתי נשכח.
עם זאת, הלוגו לבדו אינו מספיק – יש להחליט על הנראות הויזואלית, השפה הגרפית וכן על ההתנהגות של המותג. לאחידות והנראות של המותג יש חשיבות גבוהה ביצירת ערך ייחודי, מבדל וזכיר עבור המותג, וחשוב כמובן שיתבססו על הלוגו.

על האחידות הזו להתבטא גם בחומרים המודפסים וגם במסרים הויזואלים המופיעה ברשת, וזהו חלק בלתי נפרד מעיצוב שפת מותג. אנו מציעים תהליך מיתוג יסודי, שבזכות הניסיון והידע העיצובי הרב שברשותנו, יהפוך את המוצר או השירות שלכם למותג בעל אופי ושפה ייחודיים וזכירים, אשר יבדלו ויבליטו אותו מעל המתחרים.

את תהליך המיתוג נחל בפגישת אפיון והיכרות עם המותג העתידי, מחקר שוק ותחומים מקבילים ואפיון קהל היעד – ונמשיך יחד, צעד צעד אל עבר גיבוש הלוגו ושפת המותג.

לוגו ושפת מותג

הגיע הזמן לצאת לדרך עם לוגו ושפת מותג?

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: