כרטיס ביקור

אמנם כרטיסי הביקור הקלאסיים הולכים ומאבדים מיוקרתם, אך עדיין ישנם חוגים עסקיים בהם כרטיס ביקור מודפס קלאסי הוא כלי שיווקי חשוב ונדרש. כרטיס הביקור מחזיק את כל המידע החשוב והרלוונטי לגביכם ולגבי החברה והוא מהווה עבור הלקוחות הפוטנציאליים קיצור דרך ליצירת קשר במידת הצורך. לא מומלץ לוותר עליו, שכן בניגוד לפלייר שיווקי שנותן תחושה של פרסום המוני, מתן כרטיס ביקור נותן את התחושה שאנחנו מעוניינים בקרבת הלקוח הפוטנציאלי ואת המגע האישי – ולמעשה נותנים לו תחושת עדיפות ויחס אישי.

 

עיצוב כרטיס ביקור ייחודי ומעניין יכול לתרום לחיזוקה של תדמית המותג. כדאי שכרטיס הביקור יהיה מקורי ומרשים ושיציג את השפה הגרפית של המותג, אך חשוב שלא יהיה עמוס בגרפיקה ומידע מיותר. הוא צריך להציג מידע ממוקד על החברה ועל בעל התפקיד, אבל רק מידע חיוני על החברה ופרטי יצירת קשר ישיר עם בעל התפקיד.

 

מעבר לכך, מאחר וכמות האנשים ששומרים כרטיסי ביקור בארנק הולכת ומצטמצמת בעקבות המעבר מהפרינט אל הדיגיטל, מומלץ מאוד ליישם את המעבר הזה גם על כרטיס הביקור, על ידי הוספת קוד QR שיאפשר שמירה מהירה של פרטי הקשר, שליחת מייל מהירה או מעבר ישיר אל אתר האינטרנט. הקוד יוביל לכרטיס ביקור דיגיטלי שניתן לשליחה ישירה בוואטספ או במייל. 

כרטיס ביקור

הגיע הזמן לכרטיס ביקור שירצו לשמור?

השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם: