מטרת הקידום האורגני הוא לשפר את הנראות של האתר שלכם במנועי החיפוש, כך שיהיה כמה שיותר כניסות של גולשים שמחפשים את המוצר או את השירות שאתם מספקים. איך זה עובד? יש לא מעט פרמטרים שמשפיעים על הצגת תוצאות החיפוש בגוגל.
נתמקד ב-3 מרכיבים מרכזיים: 
 

תוכן

כשגולש מחפש ביטוי מסוים, לגוגל יש אינטרס להציג את התוצאות על המידע הרלוונטי ביותר עבור הגולש, המידע המקיף לשאלת החיפוש שלו בגוגל.

קישורים

המלצות של אתרים אחרים על המוצרים או השירותים שלכם או באופן כללי על האתר שלכם. כל אלה מסייעים לגוגל להבין את הכוח של האתר והקשרים העסקיים שלו.

חויית משתמש

בשנים האחרונות גוגל שמים דגש גדול יותר לנראות האתר, נוחות הגלישה והניווט בו, זמן השהייה בו ועוד. חוויית גלישה איכותית - אלו מילות המפתח.
 

ומה עוד?

  • התאמת האתר למובייל - בעולם דיגיטלי שבו רוב התנועה מגיעה מהמובייל התאמת האתר למובייל היא הכרחית.
  • ביצוע מחקר מתחרים - בדיקת האתרים המתחרים, בביטויים שבהם נרצה להופיע. בדיקת וותק האתרים האלו, מהו גודלם, כמה קישורים נכנסים יש להם וכו. כך נוכל להבין מה נדרש מאיתנו כדי לעמוד במשימה.
  • מחקר מילות מפתח - המחקר מתבצע בעזרת כלים שונים, שמסייעים להבין כמה תחרותיים הביטויים בהם נרצה להופיע בדירוג גבוה ואילו ביטויים נכליל בתוכן באתר.
  • בניית האתר בהיררכיה נכונה - שתאפשר לרובוט הסריקה של גוגל לנבור באתר שלכם ולאתר בו את הדפים השונים.
  • כתיבת תוכן לאתר - כתיבת תוכן עשיר שיסייע לגולשים לקבל תשובות עבור השאלות שלהם.
  • שימוש בתעודת SSL - כלומר, גרסת האתר צריכה להיות מאובטחת (HTTS).
  • בניית קישורים נכנסים לאתר - עם עדיפות לקישורים נכנסים מאתרים שגוגל מחשיב כ"בעלי סמכות".

למידע נוסף על שירותי קידום האתרים שלנו לחצו כאן

מוכנים לקדם את האתר שלכם? השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם:

הלקוחות שלנו

logo11
logo02
Israel_police_logo
logo06
logo04
final_logo_shapes-1
logo03
logo09
זברה
logo08
DRBE
KakalLogo.svg
logo05
logo12
logo10

עוד שירותי פרסום אונליין

קמפיין פרסום בפייסבוק
קמפיין שיווק מחדש
שיווק בדואר אלקטרוני
Google Adwords
הפקת באנרים לפרסום