חיפוש בפייסבוק לפי תוכן סטטוס? מעכשיו זה אפשרי!

הסוף לחיפושים מייאשים אחרי מידע שנגנז במעמקי הפייסבוק: הרשת החברתית משיקה את האפשרות לחיפוש בתוכן פוסטים לפי מילות מפתח. האופציה

קרה לכם פעם שקראתם איזה פוסט שממש התחברתם אליו או שנזכרתם ברגע מסוים בחיים עליו כתבתם סטטוס אבל הוא כבר שקוע היכן שהוא במעמקי הפייסבוק? שחשבתם לעצמכם “אם רק הייתי יכול לחפש את הפוסט הזה בלי שהייתי צריך לחפור שעות בפרופיל…”?

הסוף לחיפושים המייאשים אחרי מידע שהופיע וזלג לנו מבין האצבעות!
שמחים לספר על שדרוג Facebook Graph Search – פייסבוק השיקה חיפוש לפי תוכן בפוסטים, שעובד על מילות מפתח, יש שיגידו כאתגר לגוגל ? תהיה הסיבה אשר תהיה, התוספת משדרגת משמעותית את חוויית המשתמש של הגולשים בפייסבוק!

כמו כל עדכון, פייסבוק נוטה להוסיף אותו למשתמשים בהדרגה, מה רבה הייתה השמחה כשהאופציה נפתחה בפנינו על מנת שנוכל לסקור אותה בשבילכם ?

איך תדעו שהגיע אליכם? כשתלחצו על שורת החיפוש העליונה, פייסבוק תראה לכם את ההודעה הבאה:

אז איך זה עובד?

פשוט מאוד. אם יש תוכן של פוסט שאתם לא בטוחים מי כתב, פשוט תכתבו את המילים שאתם כן זוכרים ותראו מה קורה. למשל, לפני כמה ימים קראתי מתכון מד-הים לפאי פקאן טבעוני, ואני לא זוכרת מי כתב אותו. אז כתבתי בחיפוש פאי פקאן טבעוני ואני לוחצת על זכוכית המגדלת –

והנה, כל מה שפייסבוק מצא באמתחתו וקשור לנושא מוצג בפניי:

 כפי שתוכלו לראות, עדיין נמצאים יתר החפושים, ואם חיפשתם שם של קבוצה, דף, או בן אדם, פשוט לחצו על הכפתור המתאים. את החיפוש הזה של פייסבוק אתם כבר מכירים…

ועכשיו לחלק המעניין

מה שראיתם למעלה זה לא הכל. אפשר לחפש באופן מדויק ביותר בפרופיל שלכם, או יותר טוב, בפרופילים של חברים וגם של אנשים זרים (בין הפוסטים שהם הגדירו כציבוריים, כמובן).

נכנסתי לפרופיל שלי ואני מחפשת פוסטים שכתבתי בנושאי פייסבוק. נכנסתי לחיפוש וליד השם שלי כתבתי בעברית את המילה “פייסבוק” –

ובואו נראה מה קיבלתי:

באותו אופן זה עובד על פוסטים של אחרים. נכנסים לפרופיל שלהם, לוחצים על שורת החיפוש, מוודאים שהשם נשאר וכותבים לידו את מילת החיפוש.
כמו שעשיתי כאן –

והתוצאות:

עכשיו אפשר להתחיל לחפש בנעימים עד למציאת הפוסט הרצוי ?

עוד חשוב לדעת

עושה רושם שהחיפוש לא יביא גולשים לפוסטים ישנים מדי, כנראה עד שנתיים אחורה. אבל גם זה משהו, במיוחד אם אתם פנאטים של פייסבוק שכותבים פוסט כמעט כל יום.

עוד יתרון בחיפוש הזה, הוא העובדה שהוא מחפש גם קבוצות, דפים, בתוך קבוצות ובתוך דפים!

תודה לצוקרברג על השדרוג הנהדר, ו… שיהיה חיטוט נעים ?

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

מה מחכה לנו ב-2024?

כל כך הרבה דברים קרו ב-2023 בדיגיטל ונראה ששנת 2024 תהיה מלאה בהפתעות!

אלו 4 המגמות שאנחנו חושבים שהולכות להיות הבולטות ביותר ב-2024

עקרונות באיקומרס שלמדנו מאיקאה!

איקאה מפורסמת בזכות הרהיטים הזולים שלה ובכך שהיא מספקת מגוון גדול של פתרונות ריהוט ואחסון תחת קורת גג אחת, אבל האמת היא שהמומחיות הכי גדולה של איקאה היא בפסיכולוגיה!