10 ניוזלטרים מקסימים!

הניוזלטרים (הדיוורים האלקטרוניים) שמגיעים לכל אחת ואחד מאיתנו, הפכו עם הזמן ממיילים טקסטואליים פשוטים, לגיליונות סופר מעוצבים.

נתחיל בהגדרה של מהו ניוזלטר?

ניוזלטר, או דיוור אלקטרוני, הוא בעצם מייל שנשלח לתפוצה מסויימת, בד”כ למטרת פרסום ושיווק: בין אם של מוצר, שירות, מתן מתנות, מידע שימושי ובעיקר יש בו שימוש בחדשות שאמורות למשוך ולעניין את הנמען.

הניוזלטר בנוי בשפות אינטרנט וע”י כתיבת קוד, ולעיתים ישתמשו בו בתמונות לרוב ולפעמים בכלל לא.

ישנן חברות רבות העוסקות בהפצת אותם דיוורים לטובת חברות שונות, תוך כדי פיקוח ובקרה על רשימת התפוצה, מעקב אחרי מיילים שנקראו, אלה שרק נפתחו ולא הובילו לשום פעולה ואפילו כאלה שנמחקו, נחסמו או לא הגיעו ליעדן.

קשה לומר ששליחה של ניוזלטר היא פעולה שעוברת באופן חלק בד”כ – שימוש של נמענים שונים בשירותי מייל שונים יוצרים בעיית התאמה וקריאה בחלק משירותי המייל. ניוזלטר שנשלח דרך ג’ימייל והגיע לנמען העובד עם מייקרוסופט אאוטלוק, למשל, עלול שלא לעלות כמו שצריך, המבנה עלול לקבל ביטוי שונה לגמרי מהמתוכנן, תמונות יחסמו ותיבות טקסט יתבלגנו.

כתוצאה, גם עניין הגמישות בעיצוב ניוזלטרים הוא לעיתים מוגבל, אך ניתן לפתור זאת בעזרת שימוש בטבלאות (המתכנתים בינכם שקוראים בוודאי מכירים).

עיקרון נוסף שחייבים לקבל ולממש (גם כנמען וגם כשולח) הוא כשמקבלים ניוזלטר, כמו כל מייל בעצם, לעיתים נצטרך לאשר קבלת תמונות, אחרת נצפה בדיוור ללא התמונות והעיצוב יראה לא כמו שהתכוון המשורר (במקרה הזה המעצב). במרבית הניוזלטרים תראו בראש הדיוור שכתוב: “אם אינך רואה תמונות נא לחץ כאן”.

אחרי כל ההסברים, תוכלו בוודאי להבין ולהעריך יותר את העיצובים שתראו כאן, את השימוש בטבלאות, את הפשטות והסדר, וכמובן – שכל זה צריך להגיע לכל נמען באותה הצורה…

תהנו 🙂

We Love – חברת עיצוב ומיתוג

כאן אפשר לראות שלמרות השימוש בטבלה במבנה הקוד, עדיין אפשר בעזרת מיקומים שונים ותמונות שונות לתת מראה תזזיתי ומעניין יותר לניוזלטר. שימו לב שבחלק העליון בו בד”כ רושמים “אם אינך יכול לראות את התמונות לחץ כאן” ניסחו זאת בצורה שיותר תתאים לניוזלטר הזה ספיציפי.

Sytle Campaign – מאפשרים לבנות ניוזלטרים עם תמונות ללא תמונות 🙂

רעיון יפה וביצוע מעולה של שימוש בפיקסלים כדי ליצור תמונה וכל זאת בעזרת צביעת תאי הטבלה בצבעים שונים ושימוש בטקסט חי ולא תמונה.

Anthropologie – חברת אופנה

לחצו על הקישור כדי לראות את האפקט המקסים שמסתתר בבאנר.

Silberplus – סטודיו עיצוב גרמני

תראו את העיצוב הנקי והנהדר הזה, שימוש ברקע לבן בלבד כאשר התמונה יושבת מצדו השמאלי
של הטקסט.

רומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

EA Sports – חברת משחקי מחשב וקונסולות

חברת EA Sports המייצרת משחקי לקונסולות ולמחשבים בינהם FIFA, NBA, NFL ועוד, מוציאה ניוזלטרים עם המון תמונות וצבעים חזקים כדי למשוך את תשומת לבו של הקורא, אך עדיין משתמשת בטקסט חי, ושוב, כל זה בטבלאות!

We Love – חברת עיצוב ומיתוג

ושוב בבית היוצר של We Love, הפעם בעיצוב מדהים ומעורר תיאבון שמתמקד בגיוס עובדים לסטודיו שלהם. מה שיפה הוא שכלל אין רמז לבניית הקוד בטבלה, שיש תמונות מכל כיוון ושימוש נכון בצבעים.

2K Games – חברת משחקי מחשב וקונסולות

ניוזלטר למשחק The Misadventures of P.B. Winterbottom מבית חברת 2K, שמציג תמונה ראשית גדולה, צילומי מסך מהמשחק והפנייה לסרטון וידאו ביוטיוב. כל זאת, תוך שמירה על שפת העיצוב של המשחק ועל הגוונים של השחור והלבן.

Scrapblog – סטודיו עיצוב

שימו לב לחלק העליון של הניוזלטר הזה, כמה שהוא שובר את עניין הטבלה ונותן מראה יותר “צף” ומיוחד.

45royale Inc – סטודיו עיצוב

שימוש בתמונה גדולה עם רקע נקי מאוד מושך את העין וגורם לך לגלול למטה כדי לראות את יתר הפרטים. כאן גם הכותרות הן תמונות בעוד הטקסט הוא טקסט חי ומאוד פשוט.

Bellstrike – חברת שירותי אינטרנט למלכ”רים

ולסיום, שוב טקסט פשוט וחי, על רקע מאוד נקי, אך מלא בצבע אחיד, כאשר היחוד כאן הוא כמובן החלק העליון הבנוי מתמונה.

ניוזלטר עיצוב תוכן

אהבת? אפשר לשתף:

עוד ממה שכתבנו:

מה מחכה לנו ב-2024?

כל כך הרבה דברים קרו ב-2023 בדיגיטל ונראה ששנת 2024 תהיה מלאה בהפתעות!

אלו 4 המגמות שאנחנו חושבים שהולכות להיות הבולטות ביותר ב-2024

עקרונות באיקומרס שלמדנו מאיקאה!

איקאה מפורסמת בזכות הרהיטים הזולים שלה ובכך שהיא מספקת מגוון גדול של פתרונות ריהוט ואחסון תחת קורת גג אחת, אבל האמת היא שהמומחיות הכי גדולה של איקאה היא בפסיכולוגיה!